پرسپولیس تا پایان هفته بیست و چهارم 11 پیروزی کسب کرده که در 9 مسابقه از این 11 پیروزی، گلی دریافت نکرده است.
کد خبر: ۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹        05 April 2016
سپهر خرمی - تحریریه اطلس خبر | در هفته اول لیگ برتر پرسپولیس میزبان پدیده مشهد بود و در دقیقه 7 علیپور موفق شد با سانتر زیبای هادی نوروزی، گل نخست تیمش را وارد دروازه حریف کند اما در ادامه دو بار عقب افتاد و در نهایت با شوت زیبای مرحوم هادی نوروزی در دقیقه 38 کار را به تساوی رساند.

در هفته سوم مقابل سپاهان، پرسپولیس در دقیقه 8 با گل حاج صفی از سپاهان عقب افتاد ولی با گلزنی طارمی و عالیشاه با حساب 2-1 از حریف دیرینه خود پیشی گرفت. اما با ضعف خط دفاع سرخپوشان، سپاهانی ها سه بار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کردند تا این مسابقه با حساب 4-2 به سود سپاهان به پایان برسد.

هفته چهارم؛ دیدار جنجالی با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی. ابتدا عالیشاه سرخپوشان را پیش انداخت اما ذوبی ها در نهایت 2-1 پیروز شدند.

هفته پنجم: پرسپولیس اولین پیروزی‌اش را جشن گرفت و گلی دریافت نکرد.برتری 2-0 مقابل فولاد در اهواز.

هفته ششم: سایپا در ورزشگاه آزادی موفق شد دو گل به پرسپولیس بزند و مهدی طارمی در دقیقه 90 موفق شد تنها یکی از دو گل خورده تیمش را جبران کند.

هفته هفتم: پرسپولیس در تبریز دومین پیروزی‌اش را با حساب 1-0 جشن گرفت و این بار هم گلی دریافت نکرد.

هفته هشتم: اولین مسابقه بعد از فوت هادی نوروزی؛ سرخپوشان میزبان صبای قم بودند اما باز هم با گلزنی طارمی موفق شدند بازی را به تساوی 1-1 بکشانند.

هفته نهم: اولین مسابقه‌ای که پرسپولیس به برتری رسید و گل هم دریافت کرد، مقابل سیاه جامگان در مشهد بود با این تفاوت که سرخپوشان ابتدا 2 گل زدند و در دقایق پایانی بازیکنان مشهد موفق شدند یکی از دو گل خورده را جبران کنند.

هفته دهم: باز هم برتری پرسپولیس بدون دریافت گل خورده. این بار با حساب 2-0 مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی.

هفته یازدهم: دربی پایتخت. انصاری ابتدا برای استقلال و بنگستون برای پرسپولیس گلزنی کردند.

هفته دوازدهم: مهدی طارمی گلزنی کرد تا پرسپولیس با حساب 1-0 استقلال اهواز را در تهران شکست دهد. سنت همچنان حفظ شده است!

هفته سیزدهم: نفت تهران در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود. میلاد کمندانی در نیمه اول برای پرسپولیس و محمد دانشگر برای نفت گلزنی کردند. شاگردان برانکو باز هم نتوانستند پس از دریافت گل، بازی را به سود خود به پایان برسانند.

هفته چهاردهم: پر سپولیس یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ را با حساب 1-0 شکست داد. شاگردان کمالوند در یکی از معدود بازی‌هایشان نتوانستد گلزنی کنند تا بازهم سرخپوشان در مسابقه‌ای پیروز شوند که گلی دریافت نکرده‌اند.

هفته پانزدهم: در ورزشگاه قدس تهران، پرسپولیس با حساب 2-0 راه آهن را شکست داد تا همچنان رکورد حفظ شود!

هفته شانزدهم: آغاز دور برگشت این بار در مشهد. پرسپولیس با حساب 2-2 مقابل پدیده متوقف شد. ابتدا پدیده‌ای ها موفق به باز کردن دروازه سوشا شدند. طارمی کار را به تساوی کشاند اما بنگر گل به خودی زد و در نهایت پس از اخراج مکانی، رامین رضاییان در دقیقه 93 کار را به تساوی کشاند.

هفته هفدهم: پرسپولیس موفق شد استقلال خوزستان صدرنشین را شکست دهد تا اولین جهش رسیدن به صدر جدول آغاز شود. این بار با حساب 2-0 در ورزشگاه آزادی.

هفته هجدهم: پرسپولیس سپاهان درحضور 90 هزار نفر. بازهم شاگردان برانکو در دقیقه 10 دروازه‌شان باز شد. اما در نهایت کار با تساوی 2-2 به پایان رسید.

هفته نوزدهم: روند عدم حفظ پیروزی پرسپولیس از این مسابقه آغاز شد. پرسپولیس در اصفهان با دو گل از شاگردان یحیی پیش افتاد اما در نهایت تنها یک امتیاز به دست آورد!

هفته بیستم: باز هم در حضور 80 هزار نفر و این بار برتری 1-0 مقابل فولاد خوزستان. سنت پیروزی بدون دریافت گل خورده حفظ شده است!

هفته بیست و یکم: باز هم از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی. مهدی دغاغله در دقیقه 92 گل تساوی بخش سایپا را وارد دروازه لوبانوف کرد.

هفته بیست و دوم: تساوی یک یک حاصل تلاش دو تیم تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود. رامین رضاییان در دقیقه 12 و ایران پوریان در دقیقه 37 برای قرمزهای تهران و تبریز گلزنی کردند.

هفته بیست سوم: برد دهم پرسپولیس این بار در قم با حساب 1-0 مقابل صبا.

هفته بیست و چهارم: اولین مسابقه‌ای که شاگردان برانکو بازی با دریافت گل خورده عقب افتادند، مقابل سیاه‌جامگان بود و با وجود ده نفره شدن موفق شدند با حساب 3-2 به برتری برسند.

اتفاق ویژه:

پرسپولیس تا پایان هفته بیست و چهارم 11 پیروزی کسب کرده که در 9 مسابقه از این 11 پیروزی، گلی دریافت نکرده است.

سیاه‌جامگان تنها تیمی است که با وجود گلزنی به پرسپولیس، موفق به کسب امتیاز مقابل این تیم نشده است.

برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: